Çankırı’da uçak kütüphane hizmete girdi

Dünyayı gezen kedi: Sırbistan

Eurovision ne zaman ve nerede ?

Soğuk hava, bazı ülkelerde etkili oluyor

Türkiye’nin en değerli markası THY

Sosyal Haber 15 Haziran 2016

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in araştırmasına göre, Türk Hava Yolları (THY) 2,4 milyar doları aşan değeriyle Türkiye’nin “en değerli markası” oldu.

Brand Finance tarafından “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” çalışmasının 9’uncusu tamamlandı.

“Türkiye’nin en değerli markaları 2016” listesinde ilk sırayı, 2 milyar 452 milyon dolarlık marka değeriyle THY alırken, bunu, marka değeri 2 milyar 353 milyon dolar olan Türk Telekom ve değeri 1 milyar 983 milyon dolar olan Arçelik takip etti.

Çalışmaya göre,  listede Türkiye’nin en değerli yüz markasının toplam değeri 29,3 milyar dolar olup bir önceki yıla göre toplam değer azalışı 5 milyar doları buldu. Yüz markalık listeye bu yıl muhtelif iş kollarından 12 yeni marka dahil oldu.

Toplam değerin yüzde 32’sini banka, yüzde 13’ünü telekom, yüzde 9’unu havayolu ve yüzde 4’ünü gıda-perakende markaları oluşturdu.

Yorumlar

Henüz hiç yorum yapılmamış.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.