Uzun zaman beklenen özellik artık var

Sabri Sarıoğlu Gol Attı

Yakıt tankeriyle yolcu otobüsü çarpıştı! En az 36 ölü

Yaşlılıkta Depresyon

Dijital reklamcılık ve E-ticaret için en iyisi arayanlara

Teknoloji 10 Haziran 2017

Dijital reklamcılık alanında bir çok aktörün, hatta Google gibi devlerin de bulunduğu bir sektör.

Dijital reklamcılık alanında da İyi dükkan e ticaret konusunda işin piri.

İşin dijital kısmı, hem hazır paket insana dayalı olmayan otomasyon sistemli olmalarından, hem de işin bir tür sosyal medyaya hitap ayağının daha kuvvetli oluşundan geliyor.

Mesela bazı veriler var ki sizin o verilerle ilgili bilgi sahibi olma yolunuzu da clarify ederek sizi o işe yakınsama yollarınıza göre müşteriler ile sizin aranızda bir köprü oluşturmaya çalışıyor.

Bu da sizi elbette işinize daha da yakın hale getiriyor. Bu noktada anlaşılması gerekli olan nokta şu, bir şeyin müşteriniz ile sizin aranızda reklam gibi bir aracılık ile yakınlaşmasını sağlamak üzere dijital medyayı ne denli kullanmalısınız.

Örneğin bir istatistik verisi var. Ne kadar sağlıklı bilmiyorum.

Ama veriyi doğrudan bize sunan Google. O yüzden bu veriyi üstün veri çekme yöntemlerini kullanarak elde ettiğine inanmak daha doğru, diyor ki tam %63 evet yanlış duymadınız % 63 kadar insan, bir şeyi almadan önce o ürünler ile ilgili youtube da video izliyormuş. Bu rakam gerçekten iyi bir rakam. Öte yandan şaşırtıcı gelmiyor.

Zira siz de bu yazıyı okuyan kitle olarak aslında aynı davranışı sergiliyorsunuz bizce. En azından kendi adımıza biz diyelim bir kindle almaya karar verdik. Elli farklı video izlediğimiz oluyor. Bilgiye doyana kadar izle izle izle babam izle. Dolayısyla kendinizden pay biçerek bile olsa bir youtube un nelere kadir olabileceğine dair fikriniz bence biraz daha iyi oluşmaya başlamıştır düşüncesindeyim. Burda önemli olan pazarlama analizlerinizi eyleme dönüştürmeniz.

Burada da dijital reklamcılık çok önemli bir işlev görüyor. Planlama yaparken Google dan da faydalanmalısınız. Bura da Google size bazı planlama araçları sunuyor. Örneğin Google arama trendlerini görmelisiniz. Tüketicilerin siz ile rakibiniz arasında kimi daha çok aradığını bilmelisiniz. Bu aracı kullanarak bu bilgiye ulaşabilirsiniz.

Bir de tüketici barometresi kurmuşlar. Burada da barometre aslında basınç ölçer demek ama tüketicinin nabzını ölçmek anlamında sanırız kullanılıyor. Neyse devam edeceğiz bir sonraki yazıda…

Yorumlar

Yazıya 1 yorum yapılmış.

bayilik veren firmalar 2 Ağustos 2017

dijital reklamcılık geleceğin meslekleri arasında bulunmakta fakat her geçen gün zorlaşmakta ve rekabet artmaktadır. Geçen yılda bulunan açıklar ve kolay para kazanma artık yok olmakta. Güzel bir yazı dizisi olmuş teşekkürler.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.